takidasky

Here we go again

Publicerad 2017-12-01 18:23:00 i Allmänt

Hade vant mig vid att ha slutat oroa mig för Sky. Hon springer numera rätt kontrollerat så att benen hålls på plats till exempel, eller så att hon inte springer in i vassa grenar och skrapar upp sig kring ögonen. Men så härom dagen kände jag igenom henne. Och hittar nån slags förändringar där vi opererade bort cancern för över sex år sen. Ridå. Hua, vad jag bölade den kvällen. Idag var vi till veterinären och om en vecka så blir det operation. Cancern vi tog bort var ju elakartad med risk för spridning plus att den var vanlig att komma tillbaka. Nu är det bara att hålla tummarna att det bara är ofarliga fettknölar eller om det nu måste vara cancer igen, att dom får bort allt igen och vi kan fortsätta leva vårt liv utan att oroa oss.
 
Min lilla skruttgumma. Det blir nog bra det här också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela