takidasky

Tankat energi

Publicerad 2017-02-26 22:23:00 i Allmänt

Vilken härlig helg jag haft. Igår morse hämtade Linda upp mig och så brassade vi ner till Gustavsberg och Gabrielle för en miniweekend tillsammans! 
 
Väl framme så var vi ju tvungen att skåla för att vi äntligen fått till det att ses..
 
 
Efter massa prat knatade vi ner till hamnen och käkade lunch på bistron.
 
 
Efter det tog vi en prommis hem och pratade i massor innan vi lagom till Loreen satte oss ner och åt middag. 
 
 
Och efterrätt..
 
 
Och lite mer bubbel kvällen till ära...
 
 
I morse sov vi länge innan vi åt frukost i två timmar typ och pratade ännu mer. Älska nybakat bröd, såååå lyxigt!
 
 
Innan vi åkte hem var vi in på ittala och jag unnade mig dessa två. 
 
 
Så himla gott att få spendera helgen med dom här! Sån energiboost!! Fatta att jag och Linda känt varann i 23 år och vi tre i 20 år i år! Halva livet ju! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela