takidasky

F11...

Publicerad 2017-01-24 21:37:14 i Allmänt

Buhuuu, min luftvärmepump håller på och ger upp, tror jag.. Den lägger av med jämna mellanrum och så står det felkod F11. Det är nånting med fyrvägsventilen. Men när jag googlat så kan det vara nåt annat fel med utedelen.  
 
Så otroligt tråkiga pengar om jag måste byta. Över 20000...  För utan funkar det ju inte. Hoppas hoppas att den bara är lite januaritrött... 
 
Nu har jag fått igång den igen för ikväll. Bara att hoppas att den fortsätter funka inatt. Är så trött och orkar inte vara uppe längre. 
 
Dagens positiva var i alla fall att det var tisdag och jag slutade halv tre och hann med en timmes skogspromenad innan det blev mörkt! Skogen var precis vad jag behövde idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela