takidasky

Pappa 65 år!!

Publicerad 2017-01-04 23:58:02 i Allmänt

 
 
 
Idag fyllde pappa pensionär och det firade vi att gå ut och äta tillsammans på Strand. Allt som allt blev vi 16 pers så det blev ett låååångt bord. Maten smakade gott och nöjda åkte vi sen hem till Röste och fikade och firade med paket. 
 
Annars har jag inte gjort mycket mer än att skottat snö och pluggat idag. Hundarna har fått nöja sig med kortare promenader så det får vi kompensera upp imorgon när vi ska simma igen. 
 
Det blir hårdkörning nu med pluggandet fram till måndag. Ska få klart examinationsuppgifterna och göra klart och ändra i rapporten. Jag kan inte med ord beskriva hur underbart det känns att pluggandet snart är över och jag kommer få ett liv igen. Det har varit jätteintressant i mångt och mycket, men aldrig mer plugga så mycket samtidigt som jag jobbar. Ja, just nu känns det som om jag aldrig mer ska plugga.... ;) 
 
En ynka liten vecka kvar. Halleluja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela