takidasky

Simträning

Publicerad 2017-01-19 22:02:31 i Allmänt

Idag var vi iväg och simmade igen. Skönt att vara igång med två gånger i veckan igen. Nu blir det söndag nästa gång. Det blir himla stressigt på veckodagarna att hinna med så det är skönt att ha det på en helgdag också. 
 
Idag fick sky simma själv först. Hon har ju tyckt att det varit så jobbigt och inte alls kunnat slappna av och efter att ha provat olika lösningar som inte funkat så kom vi fram till att prova låta henne simma själv. Och då gick det så mycket bättre. Hon fick simma kortare tid denna gång så får vi utöka allt eftersom. Det är skönt när min speciella tjej får vara just speciell, och så anpassar man efter det och inte tvärtom.. 
 
Efter det fick takida och one simma i en halvtimme. One är helt tokig. Hon skriker av förväntan och skulle jag inte ha henne kopplad skulle hon hoppa över kanten och i poolen. Lilla hjärtat. Takida, ja hon simmar och gör sitt uppdrag typ. Får hon ha en leksak i munnen är hon rätt nöjd. 
 
 
Jag är glad att det är så lösningsinriktat där, och att nu när det blir dubbel tid eftersom sky simmar själv så är det inga problem. Riktigt skönt. 
 
Imorgon är det fredag. Så skönt. Har massor att göra här hemma.  Mycket som händer i livet i övrigt som tar jättemycket energi just nu vilket gör att jag inte orkat med så mycket denna vecka efter jobbet. Förhoppningsvis faller saker och ting på plats nästa vecka och jag kan landa i det och att jag får börja sova ordentligt igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela