takidasky

Njuter lite...

Publicerad 2017-07-24 10:09:00 i Allmänt

 
 
Så glad i min lillskrutta! Tänk att vi kan lyckas så här bra trots att jag är paj i knät och vi pga det inte tränar nån agility i princip. Sen har vi ju en massa disk som bekräftar det också förstås... ;)  På onsdag blir det Härnösand och sen blir det inga tävlingar förrän slutet av augusti tror jag. Mitt knä behöver all vila det kan få fram till kursen för Annika af klercker om två veckor. Promenader går ganska bra, får gå lite långsammare bara. Men så fort jag varit iväg på tävling eller tränat så tar det om. Får planera upp en smartare agilityträning de här veckorna. Vi behöver fokusera på slalom och det kan jag ju göra utan att belasta knät så mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela