takidasky

Finfrämmande

Publicerad 2017-06-11 21:52:12 i Allmänt

Idag sov jag länge, till över nio. Blev uppe sent igår då jag var tvungen att läsa ut boken om Arthur. Köpte den på bokrean men det är först nu jag har haft tid och ro att läsa den. 
 
 
Hade ju äran att träffa på de där två förrförra hösten när de var hör och föreläste på BollnäsEss. 
 
Hur som, en riktigt fin historia som var välskriven och gripande. Lilla hunden, tänk hur två individer råkar vara på samma ställe av en slump och slutar som en äkta Hollywoodsaga... 
 
Efter morgonstöket med hundarna åkte jag till Valles och longerade Bättan. Hon gick jättefint idag. Sen skyndade jag mig hem och fixade lite innan Helena och kidsen kom och hälsade på. Så mysigt!! Lunch, fika, lek, mata hästar och hoppa studsmatta hann vi med. Nästa gång ska vi gå till badstranden. 
 
Hundarna var så glada att se Helena igen. Och det är klart det blev skillnad för dom, vi träffades ju nästan varje dag innan dom flyttade till Gävle. Sky var så glad att hon knappt kunde bete sig.... 
 
Vi hann ut och klarade oss från regnet ikväll iaf och nu ser det ut så här.
 
 
Och Takida ligger som vanligt vid mina fötter... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela