takidasky

Finally lite träning och myshäng!

Publicerad 2017-05-06 22:55:00 i Allmänt

I morse skulle jag skjutsa ner mamma på stan till åtta så då passade jag på att ta med mig One och så åkte vi upp på klubben och tränade lite agility. 
 
Hon tyckte det var så himla kul! Vi körde balansen och slalom nån gång. Hon var jätteduktig! Visst blev det några missar men med tanke på hur taggad hon var och att det var ca sju månader sen vi tränade rc sist så får hon helt klart godkänt! 
 
Och det krävdes en hel del tankeverksamhet för en annan också för att komma in i belöningstänket.. Trycka på knappen i rättan tid och att verkligen jackpotta de där bra låga träffarna och inte de höga tveksamma.. 
 
Bäst på hela träningen var i alla fall när hon rejsade runt med leksaken i munnen och så jäkla nöjd med sig själv. Blir bara så lycklig av att se henne då. Finaste lillskrutta! 
 
Skrattade gjorde jag även när filmen från träningen började så här... ;D 
 
 
Efter träningen åkte vi hem och käkade frukost, segade lite innan jag åkte och hälsade på Linn och familj. Alldeles för länge sen vi sågs så det var jättemysigt!  Nirah är ju nyopererad efter att ha skadat sig rejält och det var ett kärt återseende. Åh, vad vi myste. Och Liian, vilket litet energiknippe, så stor han blivit! Så kul att leka lite och lära känna!! 
 
Och ikväll har jag förhoppningsvis köpt en ny soffa!!! Eller ny begagnad. Det vore så himla skönt att slippa de jag har även om det innebär att jag även måste köpa nytt soffbord då det jag har blir för stort. Och då kan ju Meya få tvåsitssoffan in i extra rummet, hon älskar ju den. Så nu ska jag googla soffbord innan det blir dags för sängen. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela