takidasky

Queen

Publicerad 2017-11-26 10:59:00 i Allmänt

Oj, så bra det var! Så himla glad att jag fick tag på biljetter!
 
Det blev många första gången på den korta resan. Första gången jag såg Queen, första gången på friends arena och första gången på Mall of Scandinavia.  Ja, och inte att glömma, första gången jag bodde två våningar under jord. Hotellvistelsen var helt klart en besvikelse.. Källarvåning, oklara korridorer och väldigt lyhört. Man ska liksom inte behöva höra när han ovanför kissar... Men som tur var var vi bara där en natt och sov mestadels.  
 
Så roligt att dra ut på 40-årsfirandet. Det här var ju min present till mig själv, och att fira Elin i efterskott. Och såååå himla härligt att bara vara vi och få umgås och prata ikapp! 
 
Åkte vid lunch på tisdagen och skulle möta upp Elin i Stockholm. Snabbtåg hette det visst...
 
 
Lite bubbel på rummet efter incheckning 
 
Ingen shopping hann vi med men kika runt lite iaf..
 
 
 
Middag på O'learys 
 
 
Och så konserten, magiskt!
 
 
 
Otroligt smidigt, bara en halvtimmes väntan på pendeln när vi skulle åka inåt stan efteråt. Trångt var det men ändå så bra med tanke på så många tusen som skulle hemåt efter konserten. 
 
Efter fem timmars sömn så blev det en snabb frukost innan tåget hem gick kl åtta och före elva var jag åter på jobbet. 
 
Så glad och nöjd över allt vi hann med på 24 timmar. Och ännu gladare att jag inte hann gå vilse innan Elins tåg kom in ;D.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela