takidasky

Att ta farväl..

Publicerad 2017-09-14 16:24:49 i Allmänt

I fredags var det begravning för en av de finaste människor jag träffat. Man möttes alltid av ett leende och en genuin värme när man sågs och jag känner sån tacksamhet att jag fick lära känna dig, Carina. Tack. Tack för allt du gett och för att du var den fantastiska människa du var.
 
Efteråt var vi några som träffades uppe på klubben. Det var skönt att få sitta ner, fika och prata minnen tillsammans på den plats som jag förknippar så starkt med hur jag kände henne. Det var ju med Carina och Tuva som jag och Meya tog klivet in i brukshundklubbens värld efter att vi träffats på kurs hos Malin. Vi tränade lydnad, agility och hamnade i styrelsen tillsammans bland annat. 
 
Vila i frid, finaste du.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela