takidasky

Finväder

Publicerad 2018-04-03 22:46:00 i Allmänt

Även fast jag är så less på snön så går det inte att låta bli att njuta dagar som idag! Det är nog bara en tidsfråga innan det här skoterspåret blir ogångbart och då kommer jag inte kunna komma ner till det större och bättre spåret så det gäller att passa på de här dagarna jag är ledig och kan komma iväg på förmiddagen då det fortfarande är lite fruset. 
 
 
Hittade ett vindskydd i slutet av spåret. Passade på att sätta mig och sola en stund.
 
 
Utsikten gjorde det så värt den stigningen!
 
 
 
Doris bor hos oss några dagar nu
 
 
Så vackert och rofyllt!
 
 
Doris har gjort sig hemmastadd men Meya och Sky är inte så glada över hennes närvaro och vill inte vara i samma rum som henne... Suck för surtanter...  Men det går nog över... 
 
  
Gjorde god middag idag. Köttfärssås på älgfärs med sallad och zucchini! Har mat till imorgon och fyra matlådor tills jag börjar jobba. Ska försöka göra lite mer matlådor nu när jag är ledig. 
 
På fredag börjar nästa 10-veckorsprogram. Det har funkat så bra så jag kände att jag ville göra allt igen innan jag provar utan stödet man har i gruppen och programmet. Denna gång valde jag premiumnivån så jag får fler recept och även info om tillskott. Skulle verkligen behöva investera i en crockpot men det får bli en annan månad. 2900 kostade det att laga toaletten så det får bli den här månadens heminvestering... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela