takidasky

Den där One

Publicerad 2018-12-24 22:47:28 i Allmänt

Idag fick hon träffa tomten för första gången. Vad jag älskar hennes stora hjärta och kärlek till alla!
 
 
Dagen har varit så skön och härlig. Började med att jag lurade med mamma och pappa till Scandic på en lyxfrukost i morse. Sen var jag hemma en sväng innan jag och mamma och hundarna åkte till skogen. 
 
 
Att ta gruppbild när någon inte kan stanna kvar och några andra är döva går ju sådär... 
 
Efter skogen så åkte jag hem med hundarna och till kvällen var vi i röste och åt, delade paket och myste. 
 
Jag fick en slow cooker!! Woohoo! Jag hoppas att jag kommer använda den så mycket som jag tror! Nu blir det sängen. Imorgon ska jag få träffa Elin och ut och gå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela