takidasky

.

Publicerad 2018-12-19 21:06:16 i Allmänt

 

Sky - i nio år har du varit oövervinnerlig. Det har inte funnits något du inte klarat av.

Du har besegrat cancern två gånger, trasiga ligament och senor som behövde operation och flera månaders rehab klarade du galant. Inte ett enda bakslag. En pinne genom tassen var inget att bry sig om i din värld.. Du har egentligen haft förvånansvärt få skador mot det liv du levde när du mer flög fram genom livet än hade tassarna på jorden..

Du rusade verkligen som en virvelvind genom de första åren av ditt liv och lärde mig leva med hjärtat i halsgropen.Men de sista åren har jag nästan glömt bort hur det var för du har varit så mycket lugnare. Och, det har ju inte funnits något du inte klarat av. Tills nu.

Nu står du inför ännu en strid. En strid du inte kan vinna. Den här gången kommer cancern vinna. Och det krossar mitt hjärta i tusen bitar. Men jag ska kämpa för dig. Kämpa med dig. Jag ska göra den tid som finns kvar så bra det bara går. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela