takidasky

Ida 18 år!

Publicerad 2018-01-27 12:20:10 i Allmänt

För 18 år sedan fick jag uppleva det magiska i att bli moster! Sen dess har jag hunnit bli det två gånger till och även faster två gånger. 
 
Men den där första gången. Den mest fantastiska känslan ever. Jag kunde sitta med henne i min famn i timmar och bara titta. Ja, det förstås, oftast var hon inte still så länge men ändå.. ;) 
 
Hon gav mig mitt andra namn, "Boppe" och nu är jag Boppe för ganska många. Inte bara syskonbarn utan även grannungar och bekanta. 
 
För mig som ledsamt nog inte har fått egna barn är syskonbarnen den största glädjen och trösten. Och Ida har verkligen förmågan att lysa upp ens tillvaro, varje stund! Så glad att få vara med och följa hennes steg i livet! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela