takidasky

Nya vanor

Publicerad 2018-01-21 22:02:27 i Allmänt

För att få livet att gå ihop och inte utsätta mig för någon situation där jag inte vet vad jag ska äta så har jag foodprepat hela förra veckan. Lite enformigt då det blivit samma mat flera dagar i rad, men ärligt så gör det mig inte särskilt mycket. 
 
Summa summarum efter den första veckan är att hungrig har jag varit ibland men då alldeles innan jag ska ha ätit, magen som har varit kaos sen slutet av oktober har mått bra en hel vecka i sträck, sötsuget har varit typ inget alls, jag hade räknat med att det skulle vara jättejobbigt att utesluta allt socker och jag har lärt mig massor i alla modulerna i programmet. Visst fattar jag att det kommer komma tuffare tider, men just därför får jag vara extra nöjd med att den här veckan gått så bra!! 
 
Ikväll fixade jag några matlådor och frukost för tre dagar framåt. Så skönt att slippa tänka nåt mer på det. Imorgon blir det några matlådor till så har jag mestadels arbetsveckans alla portioner. 
 
 
Blev riktigt gott!
 
 
 
Nu har de dragit skidspår på min väg i skogen så idag fick vi leta oss nya vägar. Hade nästan glömt bort hur mysigt det var på mitt andra skogsställe. 
 
 
Det tråkiga är att där kan vi möta både bilar och skotrar men det är inte så farligt. Fick även med oss mamma idag!
 
 
Så tacksam att det går mot ljusare tider! Snart, snart kommer vi hinna med nån till promenad i dagsljus annat än på helgerna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela