takidasky

Well...

Publicerad 2018-07-21 22:30:16 i Allmänt

De värsta tävlingsdagarna ever är slut, tack och lov. Så himla galet varmt. För min del gick dagarna ut på att överleva typ. Ingen vidare agilitykompis med andra ord och One gjorde så gott hon kunde, men ibland var nog värmen lite för mycket för henne med. Tror hon trivdes mest i badet de här dagarna. 
 
 
 
Sista dagen kändes det som om jag skulle svimma en sväng. Jätteläskigt. En snäll människa gav mig två resorb och med en kall duk på huvudet blev det bättre efter ett tag. 
 
På första dagens tre hoppklasser kom vi i mål i ett med 10 fel. En rivning i ett ff och sen missad ingång i slalom. Andra dagens agilityklasser blev det 15 (!) fel i den ena. En rivning, missad slalomingången som var alldeles för svår för klass 1 och sen rev hon sista för jag skrek typ bra. 
 
Nu har vi Härnösand till veckan och efter det blir det inga fler tävlingar förrän vi tränar ordentligt. 
 
Vackrast av alla är hon iaf. Så glad i min lillskrutta!
 
 
 
 
Boendet var skandal. Mitt rum fanns inte när jag kom, någon annan bodde eller hade bott där. Fick ringa och då kom en som inte jobbade där och fiskade upp en nyckel från inlämningen. Sängen var bäddad och någon hade sovit där så jag får hjälpa till att bädda ur sängen. Därefter hittar jag tre använda små kanyler i sopkorgen. Urk... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela