takidasky

Fixardag

Publicerad 2018-05-19 23:05:28 i Allmänt

Har grejat mest hela dagen. Började med att ta tag i att måla klart staketet. Det är så makalöst tråkigt så efter några timmar när staketet äntligen var klart hade jag öppnat en flaska bubbel om jag haft någon. Så himla skönt. Och snyggt blev det också. Är så nöjd. Och såååå glad att det är klart. 
 
Efter det var jag över till brorsan och Åse en sväng innan det var dags för gräsmattan att bli klippt. Har ju inte klippt något i år så det var långt... Det var jättevarmt och soligt så smörjde mig noga med faktor 30 men det hjälpte inte. På den där stunden som det tog brände jag mig i alla fall. Fattar inte hur dåligt min hud tål sol... 
 
 
Världens bästa gräsklippare! Startar alltid och orkar tröska sig fram. 
 
Hade turen att få komma på mat hos mamma och pappa sen. Så skönt! Och gott!
 
 
Sen fick jag hämta tunneln och tunnelhållarna jag köpt innan jag tog hundarna och åkte till skogen. 
 
Förutom att vi borde ha tränat agility idag så känns det så skönt att fått klart och gjort lite av allt som legat över mig. Skönt att få bocka av lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela