takidasky

Katastrof...

Publicerad 2018-05-15 18:34:36 i Allmänt

Tränade lite agility igår kväll. Total katastrof. One kunde inte slalom och inte balansen. Mest av allt kunde hon inte tänka tror jag. Hon bara stänger av och springer och gör det hon tycker är roligt. Så det där som jag trodde, att vissa saker hade fallit på plats under vintern var nog inte sant...
 
Det man sår får man skörda. Sår man inte, finns det inget att skörda heller. Mitt fel som inte verkar kunna komma ur agilitydepressionen. One gör så gott hon kan. Och just nu är det inte bättre än så här uppenbarligen. 
 
Yeay att vi ska tävla på måndag liksom... Tur för mig att One aldrig nånsin skulle klandra sin dåliga matte för att jag inte är en bättre träningskompis...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela