takidasky

Yeay!

Publicerad 2018-05-09 17:16:09 i Allmänt

Tog mig till gymmet idag efter jobbet. Så glad att jag kom iväg. Körde intervaller på cykeln och sen lite styrka för överkroppen.
 
Måste ta mig för och boka tid nu för ljumsksmärtorna. Det blir ju inte bättre... Sen jag körde agility förra veckan så har jag haft jätteont och då sprang jag inte särskilt mycket ens. Gjorde ju illa mig i slutet av augusti i fjol så det är väl bara att konstatera att det inte kommer gå över av sig själv... Det rivs ju upp igen så fort jag springer eller går fort till och med. 
 
Och det där att man blir piggare av motion? Nja,  inte i mitt fall just nu.. Är så trött att jag inte förstår hur jag ska kunna hålla mig vaken tills ikväll... Men en liten seger är det allt att jag kom iväg! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela