takidasky

Lyckorus

Publicerad 2018-10-17 21:17:00 i Allmänt

Tog mig i kragen och hann faktiskt iväg och träna lite igår innan det blev mörkt. Balans och slalom blev det. Lite tok och mycket som fick mig att le så där lyckligt för mig själv. Hon gör så mycket som är så fint och ibland önskar jag att jag hade fått se hur hon hade blivit om jag hade haft lust och ork och tränat henne ordentligt och målmedvetet som jag gjorde med takida. Det känns som om hon har en hel del potential som inte fått komma till sin rätt. Samtidigt så är jag så glad i det liv vi lever tillsammans, och vet att hon är det också. Hon är ju nöjd med den agility vi gör.. och vem vet, jag kanske tänder till igen lagom tills hon blir senior..  ;) 
 
 
Sötast i stan 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela