takidasky

Full fart

Publicerad 2019-08-14 22:08:29 i Allmänt

Pang tjong så var man tillbaka i verkligheten... Full fart på jobbet som det är veckan innan eleverna kommer. Är lite bättre, imorgon är sista dagen på penicillinet så jag hoppas det fortsätter så. Tyvärr är ryggen mycket sämre igen och nu börjar jag på allvar bli rädd för hur det ska påverka resan... bara 2,5 veckor kvar tills jag åker nu ju... 
 
Bokade färja och boende till Lewis-vistelsen idag. Sååå förväntansfull på att få se alla dessa ställen som ser ut som en dröm i verkligheten! Hoppas hoppas att vädrets makter är med mig så jag får uppleva det i uppehåll och helst lite sol också!  
 
Lite, eller faktiskt väldigt mycket, tråkigt i allt är att jag måste laga och fixa bilen inför resan till den nätta summan av totalt 15000 kr.... efter att ha hämtat mig från chocken inser jag att det bara är att bita ihop och gilla läget. Finns ju inget alternativ. Ska jag ta mig 850 mil tur och retur måste jag ju ha en bil som är okej. Men 15000 var ju lite att ta i för mycket kan tyckas... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela