takidasky

Madrasskaos

Publicerad 2019-08-25 19:45:09 i Allmänt

Kostade på mig en dyr typ tempurmadrass till resan. Nu är ju min bil så fint konstruerad att det går en järnstång som hör till hundgallret tvärs över och den kändes genom madrassen.
 
Så idag blev det att skynda mig att åka till Jysk i Söderhamn (för den madrass jag tittat på inte fanns i Bollnäs.. )för att köpa en ny bäddmadrass men väl på plats så insåg jag att det skulle bli samma problem med den. PANIK! 5 minuter till stängning dessutom. Bad killen om allt han hade med 105 cm bredd och köpte till slut en skummadrass. Och tack och lov verkar den funka bra. Så några tusen fattigare än planerat efter den fallerade madrassbudgeten så verkar i alla fall det problemet vara löst. 
 
Annars känns det mesta som om det hänger i luften. Allt snurrar och surrar i huvudet och igår tog det om med ryggen igen. Jag trodde att det var på väg åt rätt håll och så kom det här bakslaget. Försöker inse att det här med ryggen inte kommer hinna gå över utan kommer nog påverka resan ganska mycket. Är så trött på att ha ont. Över 8 veckor nu. Skit. Men jag kommer få ha ont på väldigt vackra platser i alla fall. 
 
 
Ska försöka träffa den här raringen också innan jag åker. Några dagar efter jag åker drar hon till USA några månader! Tack och lov att Messenger finns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela