takidasky

.

Publicerad 2019-01-31 18:58:00 i Allmänt

Idag fick jag hämta hem Sky. Eller urnan med askan. Grinade massor efter de ringt och sagt det. Men ändå så bröt jag ihop där när jag fick kartongen med urnan i.
 
Känns så himla overkligt att jag aldrig mer kommer få klappa om henne. Att vi aldrig mer ska kampa så det känns som att armen ska lossna. Att hon aldrig mer ska förvåna mig med hur snabbt hon lyckas bita sönder en ny leksak. 
 
Det var många gånger det kändes så himla jobbigt och svårt de första åren. Fan, vad jag slet mitt hår och så många gånger jag grät för att vi inte förstod varandra. Men sen, vilket enkelt och fint liv vi fick. Sky, jag och rutinerna. 
 
Jag saknar det. Jag saknar oss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela