takidasky

One 5 år!

Publicerad 2019-01-21 16:26:00 i Allmänt

Idag fyller hon fem år. FEM ÅR! Helt galet att hon är så gammal redan. Jag tycker att det var nyss hon kom. Och samtidigt har det hänt så himla mycket under de här åren. Mycket bra saker men även andra saker. Saker som har varit så otroligt jobbiga. Och genom allt det har den här lilla kärleksbomben på fyra ben funnits där. I mitt knä, i min famn, vid min sida. Det finns ingen mer kärleksfull hund än One. Hon har så mycket kärlek i sig. Hela hon är kärlek. 
 
Ibland blir jag ledsen att vi aldrig lyckas komma igång med agilityn. Men om lusten ändrar sig så hinner vi ännu. Och vi har ett himla bra liv ändå. Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är att hon finns i mitt liv. 
 
 
Chatta med Kalle på messenger kan hon också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela