takidasky

Första mardrömmen!

Publicerad 2019-07-02 13:39:29 i Allmänt

Världens stressdröm om resan inatt. Höll på att missa färjan flera gånger om då drömmen blev en dröm i drömmen och så började det om typ.. och att jag hade lämnat hundarna i bilen och glömt bort vart jag parkerat och så började det bli varmt när jag var i nån stad och väntade på färjan! Tror jag är liiite stressad och att det är många bollar att hålla reda på nu... när tankarna inte låter mig vara i fred på natten ens...  
 
Har varit och lånat golvprover och klinker. Fått prisförslag på vad nya golv kommer kosta... gulp.. räknat på vad innertak kommer landa på. Och mitt i allt så måste jag ha lyft fel för sen i fredags/lördags så har jag så otroligt ont i ryggen så nu är rensningsarbetet på paus tills det blir bättre. Skit. 
 
Men. Helt klar med hur jag vill att badrummet ska se ut i alla fall. Blev lite ändrat när man fick se större provbitar i butiken. Ska försöka boka in en köksplanerarträff på IKEA också inom en snar framtid. 
 
Ett fint minne dök upp härom dagen. Så jäkla söt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela