takidasky

Sakta sakta...

Publicerad 2019-07-19 14:05:28 i Allmänt

Allt med renoveringen går så sakta just nu, och det är helt och hållet mitt fel. Ligger inte på där jag behöver ligga på, och eftersom jag fortfarande har jätteont i ryggen så blir det inget rivet heller... och att få tid hos en kiropraktor eller liknande är ungefär lika omöjligt som att få tag på en biljett till månen. Semestertider överallt eller så är det fullbokat flera månader fram.
 
men idag har jag i alla fall fått en tid bokad hos banken, lämnat meddelande till snickaren, kollat upp fler firmor utifall att. 
 
På resefronten hade jag en plan. Men nu börjar jag fundera om jag ska skippa orkneyöarna för att få lite mer luft i schemat och ha lite mer utrymme för spontana infall och bara åka över till Isle of Lewis och Harris.. samtidigt vill jag ju inte missa något heller... aahhh!!!! Måste boka boende inom nån dag för nu börjar allt ta slut där man får ha hund. Och eftersom jag veckan innan Lewis och Harris bara kommer att bo på campingar så vet jag att det kommer vara världens lyx att få bo under tak ett par dagar efter det.. men, måste bestämma mig om orkney innan jag kan boka eftersom det påverkar vilka datum jag isf kommer vara på Lewis... 
 
Jaja, allt löser sig nog till slut... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela