takidasky

Steg 2 - check

Publicerad 2019-06-20 18:45:00 i Allmänt

Steg 1 var ju att ta hit en firma för kostnadsförslag och idag bockade vi av steg 2 när mäklaren var hit och värderade huset. Har ju inte riktigt brytt mig om det där så huset står ju kvar i samma värde som för 13 år sen. Hinner förhoppningsvis få ett möte med banken i slutet av nästa vecka och sen är det väl bara att köra antar jag...
 
Iiiiihh, va spännande! Och väldigt pirrigt! Men framför allt roligt! 
 
Så efter midsommar ska jag ta mig an garaget och förrådet så att det finna plats där när allt måste ut ur huset. Sortera och slänga, skänka och spara. Med betoning på slänga och skänka. Hujedamig vad jag gruvar mig! 
 
 
Var på hästtävling i Rengsjö i söndags och tittade när Ida red Liam. En finfin tredjeplacering blev det! Jag råkade också hamna på Majas en sväng. Hittade lite smått och gott. Ska unna mig en tur dit snart igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela