takidasky

Nä men lite snö vore ju inte fel..

Publicerad 2020-02-10 22:06:51 i Allmänt

Alltså, när jag längtar efter snö så är det illa. Men är sååå trött på allt det gråa, mörka och dystra. Dagarna rullar på i ett känns det som. Längtar så till att något bryter av. I början av mars blir det en tur till Västerås i alla fall men dit är det ju flera veckor.. 
 
Offerten var lite, eller mycket över min budget. Ska ringa några till som får komma och kika och efter det har jag förhoppningsvis hittat någon som jag kan köra igång med eller så får jag gå på plan B, som jag inte ens klurat ut klart ännu... Så trist om det inte blir av nu när jag är så inställd på det. Men samtidigt så sitter jag ju inte i båten som det är nu. Allt fungerar ju. Efter att jag har varit iväg på mina inbokade resor i vår/sommar så får jag lägga upp en sparplan och ev skjuta på renoveringen ett år eller två. Det är ju faktiskt inte hela världen även om det är skittrist. 
 
 
Jag och de här börjar hitta en vardag i att bara vara vi tre. Det här året bara måste bli lugnt och fritt från hjärtesorger! Att förlora halva flocken på ett år trasade sönder hjärtat rejält. Känns som om jag grät mig igenom hela året. Nu måste jag få läka lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela