takidasky

Nervöst...

Publicerad 2020-02-03 20:15:50 i Allmänt

Imorgon kommer offerten på renoveringen... Sååå nervös väntan. Halva jag längtar till att få bo fint och nytt och att få ge huset det ansiktslyft det förtjänar. T.ex. så har det ju haft samma platsbyggda kök i 64 år.
 
Ja, ni läste rätt: 64 ÅR!!!! 
 
Och badrummet är ju renoverat en gång under den tiden om jag gissar rätt, på 70-talet. Det är DAGS.
 
Men den andra halvan av mig mår så dåligt över alla hundratusentals kronor det kommer kosta... Och samtidigt är det ju nu den investeringen ska ske, när jag har många år kvar att jobba och tjäna pengar så jag kan betala av på lån. 
 
Längtan och ångest. Hand i hand.
 
I lördags hade jag haft huset i 14 år. Så glad att jag vågade köpa det själv. 
 
 
Som jag längtar efter Meya när jag ser den här bilden. Min finaste fraggelhund. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela