takidasky

Meya, min Meya

Publicerad 2020-01-01 20:30:00 i Allmänt

Så kom den där dagen då jag var tvungen att låta dig gå. Och jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig. Jag minns knappt livet innan dig. Jag vill inte vara utan dig. Och så är jag här, ändå, utan dig, och livet är så ofattbart tomt. 
 
 
Jag gjorde mitt bästa för att det skulle bli så lätt som möjligt för dig, om det nu finns ett sätt för det. Jag grejade inte att våra sista steg tillsammans skulle bli dit du inte ville gå, så vår fantastiska veterinär kom hit istället. Du fick somna här hemma, och jag höll om dig tills du gav dig av. 
 
 
Meya, min Meya. Min älskade hund. Hitta Inka och Sky där borta. Och när det blir min tur att komma efter, hitta mig då. Jag bär dig i hjärtat tills vi ses igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela