takidasky

Sooool!

Publicerad 2020-01-19 21:58:10 i Allmänt

Så underbar dag! Solen sken! Himlen var blå! Efter alla gråa dagar så märker man hur vädret påverkar en. Idag gick det inte att inte vara glad. 
 
Och bäst av allt, mitt knä som fick spel för en vecka sedan höll hela promenaden med hjälp av knäskydd. Och så märkte jag ju (åter igen) att ryggen mår så mycket bättre av dessa släta promenader än de i skogen... kanske måste lyssna på sjukgymnasten ändå och ge upp skogspromenaderna under en tid för att se om ryggen blir bättre... Vill verkligen inte men måste börja prova allt som kan hjälpa nu. Så trött på att ha ont. 
 
 
 
 
Sex hundar och sex tvåbeningar idag, så mysigt! 
 
Nu håller jag tummarna att mitt knä fortsätter må så här bra så jag kan åka på gymmet imorgon. Vill inte tappa fart nu när jag väl kommit igång och märker att det kanske ändå blivit lite bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela